Hoe krijg ik gratis muziek op mijn mobiel van internet?

Mobiel: Samsung C3050

Toegevoegd na 17 minuten:
Of het nou gratis is of niet, dat maakt me niet uit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

als t gratis is kan je eerst muziek downloaden, dat kan als je limewire download.
dan moet je óf veel telefoongeheugen hebben, óf een geheugenkaartje die erin past kopen, dan kan je dus je telefoon aan de pc koppelen, of het kaartje in de pc doen, en dan de muziekbestanden overplaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet, voor muziek moet je betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er kan een SD kaartje in de C3050.
Stop dat kaartje in je PC (met een cardreader) en zet de muziekbestanden over.

Als je een bleutooth module in je PC hebt kan je die ook gebruiken om de bestanden over te zetten.

Tenslotte kan je een USB kabel proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar moet ik die USB dan op aansluiten? Wat is een cardreader en hoe duur is het? Hoe zie je of ik bluetooth op m'n PC heb?