Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Via een keuzemenu op de site van Telfort kun je een gerichte mail sturen. https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/
vervolgens kies je voor bestel en productinformatie en kun je daar op aangeven over de aansluiting die plaats zou vinden plus je pers.gegevens vermelden.
http://klantenservice.internet.telfort.nl/Contact.aspx?nodeid=0×tamp=1327182382
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
joro
13 jaar geleden
Hartelijk bedankt! Het is gelukt!

Andere antwoorden (1)

gewoon even op de site van telfort kijken wat je precies wilt vragen of vertellen
ze hebben overal afdelingen voor
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
ze hebben overal een aparte afdeling voor ik weet niet wat de vraagsteller precies wil vragen dus dit is toch het gemakkelijkste.
joro
13 jaar geleden
Natuurlijk heb ik zelf al op de site gekeken. De vraag is, iemand zou per december al aangesloten worden op internet. Hij was toen echter nog aangesloten bij KPN, dus kon niet aangesloten worden. Nu is het abonnement van KPN beëindigd en kan hij geen internetverbinding via Telfort krijgen. Ik werd gevraagd om dat even via internet te melden. Eerst krijg ik een keuzemogelijkheid om via internet een melding te doen, maar vervolgens kom ik er niet verder mee.........
capthavoc
13 jaar geleden
Heeft hij een brief gekregen met de datum dat het internet van Telfort opgeleverd wordt/is ?
en het DHZpakket met modem gekregen ?
Dan zou het in principe moeten kunnen werken.
branden de lampjes op het modem ?
heeft hij nu ook telefoon via telfort ?
via mail is geen goed idee.
de helpdesk helpt je er sneller doorheen.
maar kan me voorstellen dat hij geen gsm wil gebruiken.
ik wil je wel helpen als ik kan
maar je zal denk ik niet ter plekke zijn ?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing