Wie weet goede gratis sofware om een ticketsysteem voor een router te maken?

Toegevoegd na 1 minuut:
met inlogsysteem

Toegevoegd na 1 minuut:
via internet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ticketsysteem voor een router? Moet het draaien OP de router ?
capthavoc
12 jaar geleden
dat wordt moeilijk denk ik want je router moet er wel mee om kunnen gaan en dat is toch iets hardware matig
leg iets meer uit wat je wilt ?

Het beste antwoord

Je bedoelt Wifi neem ik aan? Er zijn gemanagede oplossingen, en er zijn oplossingen die jij geheel en alleen zelf installeert en bedient. De oplossing wordt meestal als "Captive
Portal" betitelt.
De eerste link is voor een gemanagede oplossing. Daarbij hoef jij slechts je AP [wifi access point] de authenticatie te laten doen door Alibaba.
Andere opties zijn er zo verschrikkelijk veel [zie link 2] dat ik ze niet eens kan opnoemen, maar een wil ik er expliciet bij vermelden: chillispot. Gewoon omdat ik het een prettig stuk software vind en goede ervaringen mee heb. YMMV.