Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn beeldscherm terug normaal? Zie extra uitleg.

Het beeldscherm van mijn laptop is een stukje naar rechts en naar onder geplaatst, daardoor reageert de laptop niet er niet meer op als ik iets in het gedeelte wat links en boven dan overblijft doe. En nu moet ik alle programma's openen met geminimaliseerd scherm want anders gaat het scherm heel erg knipperen.
Alvast bedankt voor hulp.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is...

Toegevoegd na 25 minuten:
Een windows 7, Packard Bell Easynote NEW90.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
47.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een windows 7, Packard Bell Easynote NEW90.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien scherm kapot? Of de videokaart.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

staat je resolutie misschien te hoog ?
zitten er ook stelknoppen of zodat je net als bij een gewone monitor de positie kunt verschuiven ?
meestal op een laptop iets met Fn en Functietoetsen ?

ander kan je deze nog proberen
verwijder je videokaart in apparatenbeheer dus dan krijg je de waarschuwing wilt u dit apparaat verwijderen ?
en start opnieuw op dan vindt hij vanzelf weer de drivers en wellicht ook de juiste posite op het scherm

Probeer anders ook even een gewone monitor aan te sluiten om te kijken of hij daar dezelfde fout mee heeft ?
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
heb je een videokaart update gedaan?

het kan dan zijn dat je een verkeerde update hebt gedaan als dit zo is zou je de oude instellingen weer terug moeten zetten en de update moeten verwijderen.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U kan uw instellingen terug zetten naar een herstelpunt van voordat de fout zich voordeed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Probeer eens een ander thema toe te passen, het kan zijn dat er een fout in het thema zit.

Probeer (wat iemand anders ook zei,) te kijken of je/er nog (foutieve) updates zijn.

- Probeer je pc naar de toestand toe te zetten, toen je he probleem nog niet had. TIP: weet je dat niet meer, doe het dan per dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding