wat is mijn videokaart?

ik heb een Dell laptop en er staat travelmate 6000 op ik weet niet als je er iets aan hebt

Toegevoegd na 26 seconden:
nee ik heb geen dell ik heb een acer laptop

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Deze laptob kent geen losse videokaart, maar heeft onboard video (geintegreerd op het moederbord)

Intel 855GME integrated with up to 64MB shared video RAMie onderstaande link met specificaties

http://support.acer.com/acerpanam/notebook/0000/Acer/TravelMate6000/TravelMate6000sp2.shtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De videokaart zorgt ervoor dat je beeldscherm wordt aangestuurd.
In laptops zijn ze geïntegreerd in het moederboard
Ga naar apparaatbeheer en klik daar op beeldscherm adaptors. Je kunt dan zien welk merk je hebt
FRank