wat is beter skype of windows live messenger om te videochatten ???

ik vraag me af wat beter is skype of windows live messenger ik gebruik nu windows live messenger dat is gratis videochatten en chatten maar is skype beter wat zeggen jullie er van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
als je moet kiezen is skype waarschijnlijk beter maar daar heb je wel weer een nieuw account voor nodig en je vrienden ook
tip als je met meerdere mensen tegelijk wilt webcammen
probeer dan eens oovoo kan je gratis met 6 man tegelijk
zowel msn als skype kunnen dat niet

Antwoorden (2)

Skype is veel beter met video chatten .. Dat zal je ook merken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Msn, Skype loopt vaker vast