Waarom is mijn macbook pro internet (wifi) zo traag?

Ik heb sinds een half jaar een Macbook pro 15" aangeschaft en ik ondervind de laatste tijd alleen maar problemen met het draadloze netwerk. Het komt vrijwel iedere dag wel 1 of 2 keer voor dat als ik een website probeer te openen dat de adresbalk maar tot en met de 2e w in "http://www." laad en dan blijft hij gewoon vast hangen. Vervolgens doet safari helemaal niks meer en moet ik de router resetten om weer toegang tot internet te krijgen. Ik vind het behoorlijk irritant aangezien ik bijna 1800 euro voor dit ding heb betaald en soms gewoon niet op internet kan. Het ligt niet aan de router want heb het probleem op meerdere locaties. Heb de nieuwste software update, heb geprobeerd internet opnieuw in te stellen, niks helpt. Heb ook al op internet gezocht en ik kom berichten van mensen uit 2008 tegen die dit probleem ook al hadden, weinig goeds dus voor kort termijn! Met goede hoop ga ik toch hier vragen of er mensen zijn die misschien weten wat ik hiermee aan moet en of zij een oplossing hebben?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer een andere browser (firefox,opera etc.) als hier niemand het antwoord weet zou ik naar een icentre gaan of bellen naar de applecare (of zoiets) (moet je dat natiurlikk wel hebben aangeschaft)

Antwoorden (1)

probeer eens een andere plek in huis. Of misschien heb je niet een goede verbinding thuis