beetje moeilijk te zeggen wat je budget is maar bij mediamarkt.nl hebben ze laptops vanaf 219 euro en misschien goedkoper als ze afgeprijsd zijn. en anders kan je voor tweedehands laptops op marktplaats.nl kijk of ebay.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De laagste prijzen vind je natuurlijk via vergelijkingswebsites zoals tweakers.net ed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al veel gekocht op www.2dehands.be er zal ook wel een *.nl site zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site Laptopshop.nl is niet duur. De reviews zijn verschillend (zie bron).