Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar een programma die de betalingen bij houdt voor ons hok (vriendengroep) die ook betalingsherinneringen kan sturen?

Wij hebben namelijk een hok en omdat sommige mensen nogal laks zijn met betalen, zijn we opzoek naar een programma waar we alle namen kunnen invoeren en daarachter het bedrag wat nog open staat. En als dat dan niet binnen 2 weken betaald wordt, dat het programma dan een betalingsherinnering automatisch kan sturen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

http://www.digitalefactuur.nl/ is daar goed geschikt voor, het is geen programma, maar voldoet aan je eisen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Ik denk dat we hier wel iets aan zullen hebben. Excel gebruiken we nu, maar vind ik net niet handig genoeg. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Microsoft Excel zou een mooi programma ervoor zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing