Ik heb een tablet gekocht. Ik wil deze verbinden met onze draadloze netwerkverbinding, maar hij vraagt om een wachtwoord. Waar kan ik dit ww vinden?

Ik heb een Android tablet 2.3 gekocht, hij vind ons modem maar ook om een wachtwoord. Waar kan ik deze vinden?

We hebben een tele2 modem.

Toegevoegd na 22 seconden:
*hij vraagt om een ww sorry

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan moet je naar je router gaan (meestal 192.168.2.1) maar dat kun je vinden via Windowslogo + r > cmd > ipconfig en dan standaard gateway.

Dan log je in en ga je naar wireless network of iets wat daarop lijkt en dan verander je je het wachtwoord + gebruikersnaam want meestal heet je ge router ziggo2344653 en dan verander je dat bijvoorbeeld naar Fam. Piets ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
O ja. En heb je dan ook even het wachtwoord om de webinterface in te komen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het oude modem was geblokkeerd, heb via daar een nieuwe aangemaakt :)

Andere antwoorden (3)

Bij Tele2 staat dat wachtwoord op de onderkant van hun modem/router.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke is het? er staan er zo veel.
escape
12 jaar geleden
Staat er iets bij met WPA: ?
Dat wachtwoord heb je zelf ingesteld, dus die moet je ook zelf hebben, ps ik denk dat je een router bedoeld want een modem geeft geen draadloos netwerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is er een laptop die al verbonden is met het netwerk?
zoja welk bestuurings systeem ?

Toegevoegd na 1 minuut:
als je windows hebt
druk op het wereldbolletje>klik netwerkcentrum>status weergeven>beveiliging>tekens weergeven