Kun je internet ontvangen op laptop vanuit je iphone 4??

Als je internet op je iphone hebt. Kun je dan ook met DAT internet werken op je laptop als je hem ernaast houdt??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat kon als je een bepaald programma tether had gedownload. Is weer weggehaald uit de appstore.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan van je iPhone een personal Hotspot maken, via instellingen en op die manier je internet delen. Je moet dan wel draadloos internet kunnen ontvangen op je laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij je iPhone4 kan je onder 'instellingen' de optie 'netwerk delen' aanzetten. Als je laptop dan WiFi heeft (in 99% van de gevallen zo), kan je het netwerk van je iPhone4 selecteren op je laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is moet je het volgende doen: ga naar instellingen. Op deze pagina staat op de 3e plek een link persoonlijke hotpot. Deze moet je aanzetten en het wachtwoord dat dan verschiknt op je laptop invoeren bij de internetverbinding