Denk dat het een stukje "bloatware" is. Je hebt vast een kant en klare pc? Welk merk en type? Dan valt er wellicht meer over te vinden.

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik kan op dit moment tal van verschillende mogelijkheden voor V-Protect vinden. De meest passende V-Protect in deze context is een of ander stukje software om video materiaal te beveiligen dmv encryptie. Maja bloatware zoals een of andere virusscanner die al dan niet als onderdeel V-Protect heet kan ook gewoon.