www.4shared.com doet het niet meer. wat moet ik doen?

Waar ik ook op zoek bij 4shared hij geeft altijd de zelfde zoekresultaten.
Kijk maar naar de afbeelding daar kan je de zoekresultaten zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Drama! Site doet het niet meer, de wereld vergaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik download daar alle apps uit de android market die ik wil hebben.
Bespaart me veel geld.
Ritsuka
12 jaar geleden
Als ik een app wil hebben koop ik het in de appstore. Zo steun ik de maker en stimuleer dat ze meer gaan maken, en het kost vaak minder dan een kop koffie ;)
Pieter2011
12 jaar geleden
Wanneer ik als zoekwoord "dog" intyp krijg ik bestanden met honden; bij "dentist" alles wat met tandartsen te maken heeft... Ik begrijp niet wat er mis mee zou zijn.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Ik ondervind sinds gisteren ook problemen met 4shared. Heel vervelend als je plotseling geen toegang meer hebt tot je spullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ritsuka
ik heb geen creditcard dus het kan niet.
en die prepaid creditcard mag ik niet van mijn ouders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Sarcast haha We Are Dutch! We like free stuff!

Antwoorden (1)

4Shared is bij mij werkend.

Toegevoegd na 29 seconden:
Probeer het anders via een andere browser of een ander pc/laptop. Misschien is er wat mis bij jou?