Kan ik mijn computer automatisch laten uitgaan als ik met Vuze heb gedownload??

Ik download veel in de nacht, en wil niet de hele nacht mijn pc aanlaten staan voor maar 1 download, ik vroeg me dus af kan na het downloaden van een torrent met Vuze mijn computer gewoon niet uit zich zelf uitgaan??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga in Vuze naar; Gereedschappen>Configuratie>Startup&shutdown Stel in; When downloading is complete then ..(er staat nu do nothing) kies; shutdown computer. Voila. Toegevoegd na 3 minuten: Let wel dat je computer niet voortijdig in slaapstand gaat! Stel dit in bij configuratiescherm>systeem en beveiliging>energiebeheer

Ja dit kan, niet geheel maar wel in slaapstand. doe het volgende: Configuratiescherm > Hardware en Geluiden> Energiebeheer en dan wijzigen waneer de pc in slaapstand gaat. In vuze word altijd een tijd aangegeven hoelang een download duurt, stel je timer hier op in. Of je kunt ouderwets een timer aan in je stopcontact doen en deze instellen op wanneer je download klaar is, dit is echter niet aan te bevelen voor de langere termijn. Dan zou je pc kunnen crashen.

Ja hoor dat kan prima. Bekijk even het plaatje hieronder. Je kunt aangeven, dat de computer moet worden afgesloten als je klaar bent met downloaden. Wil je nog veel meer mogelijkheden, zoals b.v. computer afsluiten als de snelheid te laag wordt, of als er een bepaalde hoeveelheid is gedownload dan kan dat ook, met een plugin. Je kunt dan zelfs kiezen voor alleen slaapstand of herstarten. Hier lees je er meer over: http://whirlpool.net.au/wiki/auto_shutdown_vuze Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100