hoe kan ik bij de instelingen van me router komen ?

Het ip het is 192.168.1.1 alls ik dat in tik doet hij het niet meer eerst dee hij het wel op het aderes 192.1681.1. En ff de steker de uit treken een paar min en weer aan doe werkt ook niet wat moet ik doen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

KIjk eerst in het uitvoerenvak met cmd en daarna in het zwartescherm ipconfig of jouw ip adres wel goed is ( standaard gateway) Zorg dat je met het modem met een utp kabel verbonden bent, start de browser en type het adres van de gateway in. Je zult er dan in moeten komen. Hopelijk heb je geen wachtwoord ingesteld cq dat je die niet meer weet . Anders moet je eerst resetten met een paperclip meestal een klein gaatje aan de achterzijde van de router. FRank

Op je router zit een reset knop, als je deze indrukt (meetsl een seconde of 10) zal hij zichzelf resetten en alle instellingen terugzetten naar de waarde zoals deze in de fabriek ingesteld zijn. Toegevoegd na 30 seconden: Typen gaat weer lekker vandaaf meetsl = meestal Toegevoegd na 56 seconden: en vandaaf is vandaag natuurlijk... *zucht*

Volgens mij kan je ook via de website van je provider inloggen. En vanuit daar kan je ook je modem beïnvloeden.

Zet je wel http:// ervoor? Mijn ervaring is dat dit het vaak wel doet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100