iMac uit januari 2010, 21,5'', €750 euro goeie deal?

ik ben van plan om een iMac van marktplaats te kopen die in januari 2010 is gekocht. ik ben van plan om het voor 750 euro mee te nemen, is dit een goede prijs? het is inclusief toetsenbord en magic mouse.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Welk formaat scherm, welke verdere specs?

Een nieuwe kost 1149 euro. Een twee jaar oud model (tis bijna jan 2012) lijkt me veels te veel voor een tweedehandsje.

Link?

Toegevoegd na 1 uur:
Het lijkt er op dat dat toch een beetje de gangbare prijs is. Ze blijven blijkbaar mooi waardevast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het een goeie prijs. Hij is bijna 2 jaar oud - dus niet enorm 'uit de tijd'/verouderd, 21,5" is een redelijk formaat scherm en je hoeft de muis en het toetsenbord niet apart aan te schaffen.

Toegevoegd na 2 minuten:
P.S. Vraag wel even of de installatie cd er ook bij zit, zodat je 'm kunt terugzetten naar de originele staat.