Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe doe je achtergrond muziek op hyves?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan dat dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaaa dat kan maar hoe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal ben ik klaar met vrienden die dat hebben. Elke keer dat je daar op komt hoor je dat muziekje. Of je schrikt je rot of je wordt er na een tijdje schijtziek van.
...hint....
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar ik wil die muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoe weet ik niet, ik vroeg me vooral af OF dat kan. Lijkt me nogal vervelen zo'n muziekje :/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je moet eerst de Height x Width van de code van je Youtube filmpje zo aanpassen dat het niet te zien is. (Let op 2 keer)

Verder kan je nog een ``autoplay`` code toevoegen aan je filmpje. Zo wordt het filmpje automatisch afgespeeld

hier is de link waar staat hoe je de autoplay in je code kunt voegen.
http://hyvesgadgets.hyves.nl/forum/1542295/YoKS/Zo_zet_je_Youtube_clips_op_autoplay/

Als je alles hebt gedaan moet je naar Hyves ``gadget toevoegen``

Veel succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Je hoeft de code niet 2 keer aan te passen! Dit moet gewoon een keer zie de foto hieronder..

Toegevoegd na 9 minuten:
Ook zei ik dat als je klaar was de code kon toevoegen bij ``Gadget toevoegen``
Maar de code kan je beter in je profiel plaatsen.
Profiel --> wijzigen --> en dan bij een lege blokje je code voegen. Zo is het filmpje namelijk minder zichtbaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing