Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Picasa start automatisch op als ik mijn harddisk erin doe. Hoe zet ik dat uit?

Ik heb hier een externe harddisk, en elke keer als ik die in de pc doe, wordt picasa automatisch opgestart. Dit vind ik zeer irritant. Ik heb al in Picasa ingesteld dat ie deze disk niet mag scannen en ook dat ie geen gezichtsherkenning mag doen.
Ik heb bij mijn disk ook al ingesteld dat ie eerst vraagt hoe op te starten ipv gewoon picasa op te starten.
Wat kan ik nog meer proberen.
Ik heb trouwens ook geen zin om heel picasa te verwijderen.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ga naar start en daar naar instellingen. Daar kan je zien wat er allemaal meedraait als jij je PC opstart. Daar staan vinkjes achter wat meedraait en wat niet. Haal het vinkje weg bij Picasa, dan zal die dus niet meer elke keer meedraaien. Dit kan je ook doen met je CD-speler van de PC om maar iets te noemen, anders zou die ook elke keer gaan opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing