Waarom kan ik geen bestanden op mijn externe harde schijf zetten?

Ik heb een nieuwe Imac en daarvoor heb ik een externe hardeschijf gekocht. Alleen als ik bestanden vanaf mijn Imac naar de hardeschijf toe sleep, komt er zo'n pictogrammetje dat dat niet kan. Hoe kan ik dit veranderen?

Toegevoegd na 48 minuten:
Ik bedoel als ik bestanden vanaf mijn iMac naar de EXTERNE* harde schijf toe sleep (dat lukt niet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarom wil je per sé je bestanden op je iMac zetten dan?
Ik heb mijn bestanden allemaal op mn Ex. HDD staan zodat ik mijn iMac lekker vrij/schoon kan houden.

En anders moet je je bestanden naar je iDrive slepen maar naar Finder.

Toegevoegd na 53 seconden:
-correctie- NIET naar de iDrive maar Finder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil juist de bestanden van m'n iMac overzetten naar de externe harde schijf. Alleen de ext. harde schijf geeft aan dat dat niet kan.
Misschien wel een heel simpel antwoord, hoor, maar...heb je je externe harde schijf wel geformatteerd???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm.. :$ wat is dat en hoe moet dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de externe hard schijf aansluit op de PC ( USB meestal ), dan ZIET de PC de externe harde schijf wel ( en heeft er ook een drive letter aan toegekend dat zal iets zijn van F of G , want de andere letters zijn je harde schijf of schijven en je CD rom drives ) maar kan hem nog niet gebruiken. Ga met je muis op die nieuwe drive(letter) staan en kies dan formatteren.