Ik ben op zoek naar een PC, ik heb twee gevonden. Welke is beter? (zie extra uitleg)

IK zocht een tijdje een PC om een beetje te gamen en nog voor andere dingen en nu ben ik uitgekomen op twee PC's :
1.http://www.bol.com/nl/p/computer/acer-aspire-x3990-i5-2300-2-8-ghz-4gb-ddr3-ram-1tb-hdd/9000000011590614/index.html#product_description

2.http://www.bol.com/nl/p/computer/acer-aspire-x1920-p226hqdb-intel-pentium-dual-core-e6700-4-gb-ddr3-ram-1-tb-hdd-geforce-g405-22-inch-monitor-
zwart/9000000011712771/index.html

Maar welke is beter om af en toe te gamen voor spellen zoals: Minecraft Gta san andreas GTA IV enz.

(Kijk bij het kopje specificaties)

Toegevoegd na 3 minuten:
geef Aub ook eerst aan welke beter is voordat je me een link van een andere PC geeft !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

PC nummer 1 is duidelijk krachtiger. De prijsovereenkomst is te verklaren omdat bij PC nummer 2 een beeldscherm wordt geleverd; deze ontbreekt bij PC nummer 1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide niet om te gamen. Dit door de videokaarten.