Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een kanaal op youtube maar mijn video`s worden echt maar heel weinig bekeken... Is er een kosteloze manier om meer kijkers te krijgen??????????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja, je kan een kan bijv op Facebook plaatsen dat je een filmpje op YouTube hebt gezet.

Toegevoegd na 4 minuten:
naar je vrienden dan, en als die het leuk vinden zeggen ze dat aan anderen (misschien sneeuwbaleffect?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt goeie video's maakt waar je echt veel moeite in stopt krijg je snel veel kijkers. Als je video's in een uurtje maakt krijg je niet veel views.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak omtrent je filmpje een zo duidelijk mogelijke omschrijving die enigszins in de meest uiteenlopende categorieen zouden KUNNEN vallen. Mijn kanaal is niet superdruk bezocht, maar ik sta toch te kijken dat er mensen zijn die überhaupt interesse tonen in een achtbaanritje in Zwitserland of het voeren van een stel Oversized Cavia's (Mürmeltier) noemen ze ze daar in Wallis, CH. (die laatste 2 woorden doel ik namlijk op, voeg daar nog Zwitserland aan toe etc. en je trekt vanzelf wel meer kijkers. Een voorbeeldje van (Copyright® ikzelf)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reclame maken! Zet je filmpje op hyves, twitter, facebook.. En desnoods ga je een beetje spammen onder wel goed bekeken filmpjes, er zit dan vast wel iemand tussen die je reactie leest en d'r op klikt.
Maar als je filmpjes echt zo slecht zijn en dat daarom niemand er naar kijkt. Dan heb je denk ik gewoon pech. Of maak een filmpje waarin een dier te zien is dat wat raars doet, daar kijkt iedereen naar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding