Wat is tweetdeck ?

ik heb er wel eens van gehoord maar ik snap niet wat het is en ook niet wat de voordelen er van zijn dus...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

TweetDeck is een gratis Adobe AIR-applicatie voor Twitter, Facebook, LinkedIn, Google Buzz, Foursquare en MySpace. Het is eigendom van Twitter. De applicatie is beschikbaar voor Microsoft Windows, Mac OS X, Linux, Android en iOS-apparaten als de iPhone en iPad.[1] Sinds december 2010 is TweetDeck ook te downloaden als webapplicatie voor Google Chrome.[2] Na Twitter.com is TweetDeck de populairste wijze om Twitter te raadplegen, met een marktaandeel van 20% in juni 2009.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tweetdeck is een applicatie voor Twitter gebaseerd op Adobe Air. Tweetdeck maakt het mogelijk om verschillende tweets in kolommen op te delen, die je naast elkaar kunt lezen en waardoor je veel sneller door je te lezen tweets heen kunt.
fremar