Ik kan soms geen bijlage openen in de mailbox. Ik heb Firefox. Hoe kan ik dit op een andere manier openen?

Ik heb Windows Vista, en soms kan ik geen bijlage openen die meegezonden is in de mail als pdf-bestand. Dan vraagt Firefox wat het met het bestand moet doen. Het gaat dan om een Adobe Acrobat bestand.
In elk geval kan ik het niet via work tekstverwerker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Je kunt dat programma gratis downloaden. Is best handig om te gebruiken, ook voor internetbestanden! http://get.adobe.com/nl/reader/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
foxit, ook prachtig (snel). http://www.foxitsoftware.com/downloads/

Antwoorden (2)

Vaak hoef je het bestand niet meteen te openen via Internet, maar kan je het eerst downloaden. Na het downloaden vraagt Firefox waarmee je het bestand wil openen. Als dat een Adobe bestand is of een Acrobat Reader, dan kan je dat inderdaad snel en gratis op je PC zetten en gebruiken. Je kunt voor het openen van het bestand kiezen uit een heel lijstje van mogelijkheden die al op je PC zitten en als dat nog niet lukt, dan kan je zelf op het internet laten zoeken naar andere mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld Office. Succes, iedereen heeft dit probleem wel eens ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zult eerst adobe reader moeten installeren ?
meestal pakt ie dan meteen wel
heb je het bestand gekoppeld aan de verkeerde applicatie dan zul je een willekeurig pdf moeten openen.

met de "openen met" optie rechtsklik openen met
en dan adobe reader aanwijzen als standaard applicatie om hem mee te openen.
Er staan dan meestal ook het vinkje dit bestandtype altijd open met deze toepassing.
dan pakt adobe reader ook je bijlage wel
capthavoc