Draadloze netwerken worden niet weergeven, hoe kan dit?

Ik heb zoujuist windows xp overnieuw geinstalleerd in ik heb opeens geen draadloos internet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je je wireless card wel geinstalleerd? Kijk in controlepaneel bij hardware of je netwerk kaart geinstalleerd is.

Tevens kan het zijn dat je in je modem je netwerk verborgen hebt 9DO not [publish SSID). Dan zal je handmatig de naam van het netwerk moeten invoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij xp kan het zijn dat je eerst aanvullende drivers moet installeren voor je netwerkkaart.daarna verbinding instellen via netwerkinstellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, bij XP is dit soms een euvel als de kaart niet (goed) wordt herkent of WIndows een standaard driver installeert. Zie verder ook Jelles antwoord.
probeer met automatische updates de drivers te downloaden, zoek anders de naam van je netwerk kaart op in het apparaatbeheer en probeer daarna de driver via internet te downloaden