Is het mogelijk om een screenshot te maken van je laptop?

Mijn laptop is een: Asus X52F.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een screenshot van je laptop of van je scherm/bureaublad? :) voor optie 2 zie het antwoord van Djimme. daarna kun je "bestand" aanklikken en dan "opslaan" of "Opslaan als" voor optie 1: waarom zou je een screenshot van je laptop willen als er zat foto;s van op internet :) http://www.google.nl/search?hl=nl&cp=9&gs_id=b&xhr=t&q=asus+x52f&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1066&bih=765&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, zie onderstaande afbeelding. http://i43.tinypic.com/dxy5fp.jpg

Het beste antwoord

Ja, druk op de Prt Scr-knop die ergens op je laptop zit. Wanneer je dan in Word of in Paint of iets dergelijks op Ctrl + V drukt, zie je je screenshot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Even een toevoeging: Op de meeste laptops zit deze PrtSc SysrQ knop naast de F12 knop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, bij mij is het alleen wel iets anders: ''Prt Sc SysRq''
Rechtsbovenin zit een knop PrtSc, wat betekend: Print Screen (kopieer beeldscherm)
Hou Ctrl en Prtsc in, eerst Ctrl en dan Prtsc,
vervolgens ga je naar Paint en druk je op Ctrl+V
dan krijg je het beeld in Paint en kan je deze ook nog bewerken, als dit nodig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een wat uitgebreider progje zit in Windows 7 en heet knipselprogramma. Het zit goed verstopt in start>>alle programma's>>bureau accessoires. Je kan dan wat preciezer aangeven waar je het screenshot van wil maken.