kan je aan de hand van iemands mobiele nummer het adres achter halen?

Ik weet dat wanneer je een prepaid simkaart heb dat het bijna onmogelijk is maar misschien als er een abonnement op die telefoon zit dat je er wel achter kan komen? Kan dat? En eventueel hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Alleen met hackprogramma's maar dat is illegaal
je kan wel naar de politie gaan hun kunnen het doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

via 1888,is het mogelijk om eventueel wat meer info te krijgen mits vast abonnement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
dat is de vraag niet. de vraag gaat over mobiel nummer.
vaak wordt bij prepaid de mogelijkheid geboden meer bel te goed te ontvangen in ruil voor jouw gegevens
deze gegevens zwerven dan (soms) zomaar op het internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor ipod zijn er (illegale) apps waarmee je kunt zien waar de telefoon zich bevind. op deze manier is het adres achterhalen niet zo moeilijk meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook zo n app voor blackberry?? Die wil ik namelijk wel hebben..!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb geen idee. maar bedenk wel, het is een illegale app