Hoe kun je de kleuren veranderen van een plaatje/foto?

Toegevoegd na 42 minuten:
Welk programma kan ik er voor gebruiken, en hoe ga ik daar mee om?

Weet jij het antwoord?

/2500

dat is vrij moeilijk, je kunt het met paint doen of paint.net of photoshop. maar die kleuren het egaal in, dat ziet er niet mooi uit. er bestaat ook iets met filters, dat zit in de foto editor op mijn nokia. misschien moet je daar eens op zoeken. in photoshop zit die optie denk ik

in veel programma's kun je kleureneffecten toevoegen, die het uitresultaat compleet veranderen. bij de meeste programma's kun je in de 'modify' wel een aantal effecten vinden. anders moet je bij de properties van de foto zijn.

Ik gebruik zelf photoshop cs5.. maar dat is voor iemand met weinig ervaring best moeilijk. Maar je kunt ook de site: www.picnik.com gebruiken :D

Dit gaat uitstekend met photoshop, je selecteert datgene wat je van kleur wilt veranderen en met heu/saturation verander je de kleur (dit is 1 van de vele manieren) Zou je geen photohop hebben dan is er nog een gratis variant: GIMP.. hier werkt t op dezelfde manier.. Ik heb een link toegevoegd met een tutorial voor photoshop, zou je er niet uitkomen geef je maar een gil..

Bronnen:
http://www.imagenation.be/inkleuren.htm

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100