Autonoom systeem

kan iemand me zo snel mogelijk uitleggen in makkelijke taal wat een autonoom systeem is? heb nu namelijk een toets van netwerk beheer. bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ik vroeger ook maar zo m'n toetsen kunnen maken...

Antwoorden (4)

Helemaal uit mijn hoofd: Een systeem dat zelfstandig kan draaien, en goed kan functioneren zonder afhankelijk te zijn van andere systemen.
AWM
14 jaar geleden
En dan gaan we spieken via Internet?? Foei toch !
Autonoom betekent niks meer of minder dan dat het zichzelf redt / op zichzelf staat en niet afhankelijk is van enig ander systeem. In het verband van netwerkbeheer zou jouw kennis de mijne vele malen moeten overtreffen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zelfsturend systeem, zoals de natuur... dat is ook autonoom... (Mits niet teveel gestoord door mensenhanden)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een systeem dat zich zelf bedruipt,zonder hulp van buitenaf.