Het werkt niet voor nummers van uw mobiele telefoon om *31* in te tikken voor het intoetsen van het telefoonnummer wat u wilt bellen. Bij gebruik mobiele telefoons tikt u een hekje, dan het getal 31 en dan weer een hekje in om uw telefoonnummer onzichtbaar te maken om anoniem te bellen. Zo dus: #31#.

Met *31* kunt u dus alleen anoniem bellen met een huistelefoon/vaste telefoon. Alles nog even op een rij:

Zet #31# voor het nummer dat u wilt bellen, om anoniem te bellen met uw 06 (mobiel)

Zet *31* voor het nummer dat u wilt bellen, om anoniem te bellen met een vaste telefoon

Schakel in de (mobiele) telefoon de optie 'nummer meezenden' uit.

Het blokkeren van uw telefoonnummer vindt met beide codes slechts eenmalig plaats. Elke keer als u opnieuw anoniem wilt bellen moet u dus ook opnieuw de codes intikken voordat u naar een nummer belt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

#31# vervolgd door het telefoonnummer.