Waarom werkt mijn Facebook niet meer op Google Chrome?

Facebook werkt niet meer. Als ik op 'like' druk, gaat hij naar: http://www.facebook.com/ajax/ufi/modify.php
Dan blijft het scherm gewoon wit en er verschijnd ook niets. Ik kan ook niemand porren, want dat opent hij niet eens. Ook het wereldbolletje opent hij niet, waardoor ik niet kan zien waar iemand op heeft gereageerd of iets dergelijks.
Het werkt wel op Firefox, maar ik wil het gewoon kunnen doen op Chrome. Mis ik iets van een programma of zoiets? Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

ctrl H, druk rechts bovenin op items bewerken, druk links op alle browsgegevens wissen, de 3e en 4e aanvinken, (anderen mogen wel hoeven niet), uit het eerste gebruik en druk op browsgegevens wissen.\

Dit zou het moeten doen