mijn beeldscherm is kapot en er staan belangrijke word documenten op hoe haal ik die er weer af?(zie beschrijving)

Help he beeldscherm is kapot en belangrijke documenten stonden erop de laptop zelf doet het nog die kan nog aan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Extern beeldscherm op je laptop aansluiten en bestanden overzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook je harde schijf uithalen en met een andere computer er dan op,kost geen geld maar je moet wel wat kennis van computer hebben.Heb ik al vaker gehoord dat ze dit deden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Optie 1: extern beeldscherm aansluiten zoals al aangegeven. (meestal kun je met één van de funktietoetsen van de bovenste rij het beeldscherm wisselen met een externe VGA scherm)
Optie 2: de harddisk uit de computer schroeven en een kastje kopen waar je de harddisk in kan bouwen.
Deze kastjes zijn kant en klaar voor ongeveer € 30,- bij computerwinkels te koop, je kunt dan jouw oude schijf als externe harddisk op de USB-poort van een andere computer of laptop aansluiten.
Neem je harddisk mee naar de winkel zodat ze de goede aansluiting aan jou kunnen verkopen.