Welke tablet is krachtiger en handiger en voordeliger voor de dingen waar ik ze voor ga gebruiken?

Er zit een enorm prijs verschil tussen dat weet ik ook wel maar de goedkopere ( de acer w500 ) kan ik ook nu meteen kopen als ik dat zou willen. Ik wil hem gebruiken voor school, met een toetsenbordje erbij dus, en voor video's bekijken en licht gamen. Ik heb echt alle office programma's nodig voor mijn opleiding en ik heb ze al allemaal. op dit moment heb ik een laptop van 3.8 kilo en dan is gewoon te zwaar en te groot voor mij omdat ik ver moet reizen en boeken erbij moet mee nemen.

1ste. tablet: de asus b121:http://www.paradigit.nl/Paradigit/product/ZPR_021TAB/01_TABLETS/productdetails/80003594/Asus_12_1_EeeSlate_B121_1A026F_i5_470_4GB_64SSD/90OK02W1100580Y/default.aspx

2de. tablet: de acer w500: http://www.paradigit.nl/Paradigit/product/ZPR_021TAB/01_TABLETS/productdetails/80002113/Acer_10_1_Iconia_W500_32GB/4717276377007/default.aspx

alvast bedankt, ik weet dat ik veel vragen heb gesteld over tablet maar iedereen zei, noem er een paar op en dan kunnen we je verder helpen met je keuze, dus dit doe ik nu : )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je echt zoveel op een tablet wilt hebben, dan kan je ook kiezen voor een chinese asus. Hoogstwaarschijnlijk is die in dezelfde fabriek gemaakt maar met een ander stickertje verkocht:

http://www.dealextreme.com/p/10-1-capacitive-lcd-win-7-ultimate-tablet-pc-w-wi-fi-tf-bluetooth-hdmi-camera-2g-ddr3-32g-ssd-65761
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke oordopjes kopen voor 3 € durf ik wel.. Maar niet zoveel betalen voor iets wat ik niet eerst kan testen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en daar zit een intel atom in, in de acer w500 zit er en een betere in, en hij is maar iets duurder, terwijl ze als ze mijn pakje openmaken ( ook al staat ie daar aangegeven als cadeau) moet ik nog belasting betalen enzo..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed