Hoe kan ik surveys weg krijgen?

Hoe kan ik surveys (reclame die je eerst moet voltooien om iets te downloaden) weg halen en gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
wanneer krijg je surveys dan? is het op een bepaalde site?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom geef je ze niet gewoon waar ze om vragen? Het is tenslotte gewoon een ruil. Jij je download, zij wat gegevens. Als jij nu gaat proberen onder jouw kant van de deal uit te komen, dan ben je in feite illegaal bezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks is gratis. Dat is jouw tegenprestatie, die domme surveys.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook al vul je zo'n survey in doen het toch bijna nooit of je mail word dan vol gespamd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar heb je gratis emailadressen voor, zou zou ik bijv. widar-spam@gmail.com kunnen gebruiken

Antwoorden (1)

Allereerst moet je beseffen dat heel vaak de download dan nog niet werkt. Dat het niet is wat je denkt te downloaden of dat er op de bestanden die je kunt downloaden alsnog een wachtwoord op zit waardoor je dezelfde stap nogmaals moet uitvoeren.

Die surveys worden regelmatig gebruikt door mensen die geld willen verdienen. Ze pretenderen dan dat ze een bestand hebben die het grote publiek graag wilt bemachtigen. Voor die surveys krijgen ze geld en meestal blijkt hetgeen wat belooft is niet waar te zijn.

Je kunt de surveys niet omzeilen. Het enige dat werkt is het invullen met compleet valse gegevens. Overweeg je toch om je echte gegevens te gebruiken vul dan bij iedere vraag "Geen interesse" in of iets soortgelijks anders kun je de maanden daarna veel telefoontjes verwachten van callcenters met aanbiedingen. Zelfs als je je hebt opgegeven voor het bel me niet register!! Omdat je akkoord gaat met hun algemene voorwaarden die je aanmelding bij het register ongedaan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs als je overal aangeeft geen interesse te hebben, weten ze je nog te vinden. Met name energiemaatschappijen! Ik heb een poosje onderzoeken ingevuld bij een bepaalde site, omdat ze best redelijk betaalden (nu niet meer, dus ben ermee gestopt). Steevast vulde ik "geen interesse in". En toch telefoon he, heel vaak energiemaatschappijen die ervan overtuigd waren dat ik toch "ja smeer mij heel graag een nieuw contract aan" had aangeklikt.