Ligt dat aan mijn laptop of aan GV?

Onderaan elke pagina vragen zie i het volgende:

----Kan de webpagina niet vinden
HTTP 400
Meest waarschijnlijke oorzaken:
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.

Mogelijke acties: ----

Zien jullie dat ook? Of werkt mijn laptop/Windows niet goed?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb dit al een paar dagen. Ook wanneer ik meer dan 4-5 pagina’s terug wil om de vragen te bekijken dat ik de melding krijg dat er verder geen vragen meer zijn in de algemene categorie. Vragen die ik wil beantwoorden bestaan ineens niet meer, terwijl ze later wel gewoon te zien en beantwoorden zijn. Vanochtend vroeg was de site een tijdje uit de lucht wegens onderhoud(?) dus ik dacht dat ze daar dan mee bezig waren. Ik kan ook vaak alleen op maar Volgende drukken, en op de plaats waar normaal de cijfers horen te staan krijg ik ook zo’n IE halve icoon en de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven. (zie afbeelding)

ik heb dat daarstraks ook even gezien ja, maar nu niet meer. gv werkt vandaag op en af naar behoren, het ligt dus niet aan jou.

Ze hadden even een technisch probleem. De hele site lag even plat. Er stond ook kort een mededeling daaromtrent op het scherm.

Die mededeling, - tenminste een gedeelte daarvan - staat nog steeds onder aan mijn scherm bij de vragen. Net voor de knop: volgende. Toegevoegd na 1 minuut: Er staat Het uitroepteken in een blauwe circel en dat "kan de webpagina niet v." En daarvan alleen nog het bovenste gedeelte. Raar, maar ik denk: dat zal wel weer een keer goed komen.

Aan je laptop want ik heb er geen last van.

Ik heb dit al een paar dagen. Ook wanneer ik meer dan 4-5 pagina's terug wil om de vragen te bekijken dat ik de melding krijg dat er verder geen vragen meer zijn in de algemene categorie. Vragen die ik wil beantwoorden bestaan ineens niet meer, terwijl ze later wel gewoon te zien en beantwoorden zijn. Vanochtend vroeg was de site een tijdje uit de lucht wegens ondernoud(?) dus ik dacht dat ze daar dan mee bezig waren. Toegevoegd na 2 minuten: Ik kan ook vaak alleen op maar Volgende drukken, en op de pllaats waar normaal de cijfers horen te staan krijg ik ook zo'n IE halve icoon en de medling dat de pagina niet kan worden weergegeven. Toegevoegd na 7 minuten: 1 l in plaats is genoeg... Toegevoegd na 8 minuten: melding is ook niet goed. Typen is soms moeilijk...

Aan jouw laptop ligt het iig niet want meerder mensen,waaronder ik, kampen met het probleem, maar gelukkig veroorzaakt het verder geen storingen. Waar ik sinds diezelfde tijd wel problemen mee heb, is dat ik na het beantwoorden van een vraag niet terug kan naar het overzicht. Normaal staat die tekst altijd boven aan bij de vraag, maar nu is ie verdwenen en moet je een hele exercitie uitvoeren om weer op de goede pagina uit te komen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100