Wat is de sneltoetscombinatie van ē?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat moet het uberhaupt voorstellen? Het gemiddelde van 'e'? Of wordt het in een taal gebruikt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je niet: ê ? (shift 6 en dan "e")
capthavoc
12 jaar geleden
Raar je zegt het niet te kunnen vinden maar toch staat ie in je vraag ? hoe heb je het dan gedaan ?
via speciale tekens ?
staat daar dan ook niet automatisch de sneltoets bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van kopiëren van een site bijvoorbeeld? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals capthavoc zegt: het teken staat in je vraag zelf. Ik ben ook benieuwd naar hoe je dat dan hebt gedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van kopiëren van een site bijvoorbeeld? ;)

Het beste antwoord

Die lijkt er niet te zijn:

http://www.theworldofstuff.com/characters/#e
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naamlooss
12 jaar geleden
Het staat wel in het tabel van de link dat je mij gaf.

Andere antwoorden (3)

ē Alt+0231. Ē Alt+0199.
alt inhouden en dan de code typen dan alt loslaten
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij wordt dat deze letter: ç en Ç
Cryofiel
12 jaar geleden
Bij Alt-0231 krijg ik ook ç, geen ē. Alt-0232 (è) en Alt-0233 (é) zijn het ook niet.
ik ben er even in gedoken maar eerlijk gezegd snap ik er ook niet zoveel van ik krijg het me die ALT niet voor elkaar
en ook niet met Alt U xxx of zo
De beste optie is toch via speciale tekens kopieren en apart in het document plakken.
maar kan me voorstellen dat dat erg lastig is als je er vaak dat teken moet invoegen
ook schijnt het per programma weer te verschillen bv office

De ē zit blijkbaar niet in het standaard alt teken set omdat hij te weinig gebruikt wordt om die toekenning te hebben
maar bijvoorbeeld bij office kun je er zelf een sneltoetsen combi aan geven als je blijkbaar veel met dat teken en meerdere andere moet werken. het vergt wat tijd dat uit te zoeken
daar kan ik niet speciefieker over zijn
Ik ken het teken ook niet een wiskundig teken ?

Maar onder windows zelf is dus het makkelijkste
start
uitvoeren
type en zoek
speciale tekens
het teken opzoeken
en knippen en plakken naar een document
Als je maar enkele keren dat teken zou moeten gebruiken is dat niet zo erg
maar al je het continue moet gebruiken leveren de meeste text verwerkers of anderzins specifieke programma,s wel een optie om er zelf een bepaalde toets of toets combi aan te koppelen
met Functie toetsen
maar let wel dat werk bij het ene programma dan wel
en het andere weer niet
dus kijk of je veel werk kan besparen door een bepaalde standaard formule of zo kan opzetten ?
capthavoc
12 jaar geleden
ē Alt+0231. Ē Alt+0199.
alt inhouden en dan de code typen dan alt loslaten

zoals al eerder beantwoord is, is dit juist maar onvolledig
het werkt namelijk alleen met de numerieke toetsen van het keypad (0-9 etc rechts van "gewone" toetsenbord) en dus niet de toetsen boven je toetsenbord

evt. googelen op ascii tabel of ascii tekens oid