Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een ipod app waarmee je tegen vrienden met wifi of bluetooth poker kan spelen?

Ik zoek Een app voor mijn ipod waarmee ik poker kan spelen met vrienden (en het liefste ook computers) via wifi of bluetooth. Wat ik het liefste wil is via bluetooth tegen mijn zus spelen met nog een paar andere computers in het spel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als jij een poker game vonden hebt die GameCenter ondersteund dan kun je via Bluetooth of WIFI tegen je vrienden spelen. Zoek zoek een poker game waarmee je dat kunt. Vervolgens zal je in de game zelf de keuze krijgen om via GameCenter met andere vrienden te spelen. Let op: de game moet wel multiplayer ondersteunen!

Game Center:

Game Center is een gamenetwerk van Apple Inc., voor op haar besturingssysteem iOS. Het biedt gebruikers de mogelijkheid om samen met vrienden en onbekenden te spelen (in games met een multiplayer-modus), scores te vergelijken, en om achievements te behalen en te vergelijken. De dienst is vergelijkbaar met gamenetwerken als Xbox Live en Playstation Network.

Gebruik:

Bij Game Center wordt gebruik gemaakt van het Apple-ID van de gebruiker. De gebruiker kan wel zijn eigen gebruikersnaam aangeven. In het beginscherm van de applicatie wordt het aantal vrienden, games en achievements van de gebruiker getoond. Ook kan de gebruiker hier een status bericht aangeven, welke wordt getoond naast zijn naam.

Verder kan de applicatie gebruikt worden om nieuwe vrienden toe te voegen, games te ontdekken die vrienden spelen, en een multiplayer-spel te beginnen met een vriend of een willekeurig gekozen andere speler. In sommige games is het daarnaast mogelijk om achievements te behalen, die de speler in de Game Center-applicatie met zijn vrienden kan vergelijken. Ook is het mogelijk om je positie op de ranglijst te bekijken. Hierbij zijn wereldwijde en lokale ranglijsten mogelijken, evenals ranglijsten waarin de speler met zijn vrienden wordt vergeleken.

Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met texas poker

Toegevoegd na 33 seconden:
Dit moey met wifi

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit moet met wifi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding