Hoe verstuur ik via mijn Macbook Pro bestanden naar mijn Nokia C2-01 via blue tooth?

Ik heb hier geen verstand van, vandaar.

Ik heb net een 16 gb geheugenkaart gekocht voor mijn mobiele telefoon, maar het lukt me dus niet om nummers via mijn Macbook te verzenden.

Help!

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik probeer dus bluetooth in te schakelen, door op 'inschakelen' te klikken. Maar als ik er op klik, verdwijnt het vinkje na een seconde vanzelf weer : ( (zie foto)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

misschien moet je op de gsm nog een bepaald protocol inschakelen ?
maar je kan beter muziek overzetten via een cardreadertje dat gaat zeker een stuk sneller
als je mini SD hebt kun je wel een MiniSD adaptortje kopen
zodat ie pasy in bijvoorbeeld je printer met cardreadertje
en zie je hem op de mac als extra schijf en kun je gewoon bestanden heen en weer slepen
capthavoc