Ik wil oorbellen laten schieten maar overdag wil ik ze uitdoen, kan dat?

Ik wil ze in de kerstvakantie laten schieten ( ik ben trouwens een jongen ) en wil ze dan 2 weken overdag dragen. Maar als ik dan naar school ga wil ik ze uit doen en als ik thuis ben doe ik ze weer in. Kan dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan zeker. Als je gaatjes in je oren hebt kun je met je oorbellen doen wat je wilt. Let wel: na ca 3 dagen groeit het gaatje in je oor weer dicht, net als een wond die gaat genezen.

Dat kan wel, maar ik zou ze in het begin langer inhouden. Ik moest mijn oorbellen minstens 6 weken inlaten na het schieten laten zitten, om teruggroei te voorkomen. Dat zou ik dus doen, want op het begin groeit het heel snel terug, echt sneller dan je denkt.

Mijn zoon heeft ook pas oorbellen laten schieten hij moest 6 weken achtereen de zweerknopjes inhouden en dan moest hij de eerste 6 maanden oorbellen in laten en daarna kon je ze wel weer een keer uit doen zonder dat de gaatjes dicht gaan groeien. Dit advies kreeg hij mee van de juwelier.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100