Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Canon liDe 30 scanner onder Win Xp scant alleen nog zwart. Meest recentere driver e.d. is er niet. Wat kan ik doen, hoe dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Misschien heb je per ongeluk een instelling gemaakt die daardoor zwart scant. Ik zou alle instellingen nog eens goed (laten) doornemen.
Mocht dat niet helpen dan kan je de drivers en programma eens verwijderen via een apart verwijder programma zodat ook alle instellingen en bestanden weg zijn. Dan opnieuw installeren. Zo zouden misschien verborgen instellingen weer standaard staan.

Mocht dat nog allemaal niet lukken kan je een 2e computer proberen en anders terug naar de winkel voor reparatie.

Ik heb de scanner ook en er zijn vele instellingen mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat hielp al voordat ik dit las eigenlijk :)) maar onder win 7 krijg ik de scanner helemaal niet meer aan de praat, ook vista niet. Win xp is de laatste waar ie werkt. Vraag me af of er nog een manier is hem ook daar aan het werk te krijgen. thnx so far
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing