hoe kan ik de webcam van mijn computer gebruiken?

Wij hebben een Packard Bell met ingebouwde webcam. Hoe kan ik deze afzonderlijk gebruiken? Ik kan hem nu alleen gebruiken bij MSN of via een ander social network (bij profielfoto veranderen.) Weet iemand hoe ik mijn webcam kan gebruiken?

Toegevoegd na 1 minuut:
Windows Vista Home Premium OEMAct Packard Bell

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Normaal zit er een software programma op je laptop zoals cyberlink youcam. Maar deze kun je gratis downloaden op deze site http://download.cnet.com/CyberLink-YouCam/3000-2348_4-10764658.html Even installeren en je kunt je webcam ook zo gebruiken.