Waarom werkt mijn koptelefoon niet als ik muziek luister via iTunes?

Als ik muziek via youtube beluister doet mijn koptelefoon het prima, maar als ik muziek luister op iTunes of films via VLC player gaat het geluid weer gewoon via mijn speakers.
Heb ik een verkeerde instelling? Hoe kan ik het verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Heb ik ook eens gehad.
Even in je configuratiescherm bij speakers (of geluiden) je "tijdelijk" als standaard instellen.
Dat werkte bij mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mischien kent de computer de koptelefoon niet. Dan moet je de stekker er uit halen en hem er dan weer in doen.