Hoe krijg ik die zware bas uit mijn pc?

Hoe krijg ik die zware bas uit de pc? Met muziek draaien staat dat net ff te hard (mijn zoon gedaan pffffffffffff) en dreunt overal door heen..

Wie kan me wegwijs maken?
Heb van alles geprobeerd kom er niet uit :-(

BVHD

Antwoorden (1)

Open in windows de volumeregeling. Hier zit waarschijnlijk een knop Geavanceerd bij de schuif voor het hoofdvolume. (eventueel weergeven dmv menu Opties->Geavanceerd). Hier heb je wat extra opties, soms met de mogelijkheid om de lage tonen aan te passen.