Wat betekent deze fout?

Voor het account Hetnet (mijn mail) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.Server: 'pop.hetnet.nl'Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0FProtocol: POP3Poort: 110Beveiligd(SSL): Nee

Ik kom er echt niet uit en moet mijn mail controleren weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik gebruik windows Live Mail op Windows 7.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nu geeft hij in eens dit aan:

Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!
Server: 'pop.hetnet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC90
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Netwerkverbinding wel goed?
Je kunt webmail proberen:
https://www.netmail.nl/mail/logon.asp
Of je mail server ligt er uit.
(Hetnet bellen.)