Is HP een goed merk ik wil er mee muziek en films downloaden en ik wil op internet bijvoorbeeld op Hyves of Youtube

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb al jaren een HP,werkt perfect!

Absoluut! Op gebied van entertainment/multimedia is HP samen met Sony de pionier. Zorg ervoor dat je dan minstens een systeem koopt met 6 Gb aan RAM-geheugen.

Voor dat soort dingen wel ja, maar ALS je zware games wilt draaien zou ik een andere nemen.

HP is een goed merk, maar! Ze gaan binnenkort stoppen met het maken van computers. Ik zelf heb liever een Apple, omdat ze snel, mooi, compact, veel gb hebben. En je kan ze zelf makkelijk samenstellen op de Apple Store!!

Jouw eisen zijn niet merk gebonden maar hangen af van de samenstelling en opbouw van de mogelijkheden. Wat je opsomt kun je ook met een computer van tien jaar geleden. Alleen als je veel films ophaat zul je een grote opslag "hardeschijf"moeten hebben. Doe je spelletjes die zeer geavanceerd zijn dan heb je veel geheugen een snelle processor en betere grafische "videokaart"nodig. Frank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100