Ik heb een app gedownload en geïnstalleerd maar ineens is de app icoon weg. Weet iemand hoe ik die terug zie??

Verdwenen app.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ps ti's n iPhone 4.

Antwoorden (2)

Ga naar de plek waar je hem hebt gedownload (APP world? android market?) en klik op de app die zojuist verdwenen is. Als het goed is kun je hem vanuit daar openen.

Wat je ook kunt proberen is de telefoon even opnieuw opstartten, het kan best zo zijn dat het icoontje zich pas later laat zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je een iphone of ipod of ander idevice
ga naar de appstore kijk of er bij de app die je wou installeren grijs is geworden en je er dus niet op kan drukken dan staat de app er gewoon op maar dan moet je hem effe opnieuw opstarten dan is de app er ineens wel