Opent mijn postvakje niet op msn. Ik krijg ook niets als ik klik op forgot pasword op een site. Ik klik dan als het ware op lucht. Hoe komt dit?

Ik heb dit al sinds een maandje, en ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Ik kan niet op msn op het postvakje klikken, want ik krijg gewoonweg niets. Ik moet dan naar hotmail.com gaan om mijn mail te checken. Ook als ik op iemand klik van mijn msn contacten en ik krijg het zijbalkje en ik wil iemand zijn profiel bekijken krijg ik ook niets. Zelfde geld als ik op een site mijn inloggegevens ben vergeten en ik klik op " forgot pasword " krijg ik niets te zien of opgestuurd. Het is dus alsof ik op lucht druk. Is het misschien omdat ik het per ongeluk heb uitgeschakeld? Zo ja hoe? En zo niet, wat is het dan? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je geen standaard webbrowser hebt gekozen.

Om dat te doen volg de volgende stappen
(gebaseerd op windows 7, het kan afwijken op andere besturingssystemen)

1. Open het Startmenu
2. Klik op Standaardprogramma's
3. Klik op Standaardprogramma's instellen
4. Zoek in de lijst links naar de webbrowser die jij gebruikt. (Internet Explorer, Chrome, Firefox, Opera o.i.d.)
5. Klik op Dit programma als standaard instellen

:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is me niet helemaal duidelijk, want eerst verwijs je naar MSN (Windows Live Messenger, dat kennelijk op je pc staat), terwijl je later aangeeft dat de knoppen van een website niet werken. In elk geval kun je een paar dingen doen die de problemen mogelijk verhelpen. Begin eens met Windows Live Messenger helemaal van je pc te verwijderen via Start > Configuratiescherm > Software (of: Programma's en onderdelen). Dan je pc even opnieuw opstarten en de laatste versie van Messenger downloaden:
http://explore.live.com/windows-live-messenger
Al je gegevens worden automatisch in de nieuwe versie gezet, dus die ben je niet kwijt.
Kijk even of het programma nu wel goed werkt...

Als je problemen hebt met je browser, is het misschien handig om eens een andere browser te proberen. Dan weet je in elk geval zeker dat het probleem door je huidige browser wordt veroorzaakt en kun je die eventueel opnieuw installeren. Je zou Firefox eens kunnen proberen:
http://www.mozilla-europe.org/nl/ (die is er nu zelfs in het Fries, ontdek ik net), of Google Chrome:
http://www.google.com/chrome?hl=nl

Als die wél goed werken, wordt het probleem echt door je huidige browser veroorzaakt en zul je die opnieuw moeten installeren.
Pieter2011
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Tja, het blijven computers hè, dus vaak moet je gewoon maar iets proberen om te kijken of het helpt. Er zijn meestal geen "standaardoplossingen" voor.
Ik zag ook jouw reactie op het antwoord van mijn bovenbuurman, maar ik denk dat je niet goed gekeken hebt. Als je Vista hebt en op Start klikt, zie je RECHTS in het venster Standaardprogramma's staan. Zijn tip moet je dus ook maar even proberen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Hè, wat vervelend nou... Ja, zo kom je van de regen in de drup. Jammer dat het niet gelukt is. Raar ook, want je moet ieder programma gewoon kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Het lijkt er dus op dat er ergens iets niet helemaal goed is. Hopelijk een klein probleempje. Succes!
Pieter2011
12 jaar geleden
Fijn dat het gelukt is, Doreen! Van je familie moet je het maar hebben, toch?! En dat brokkerige... ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen, dus kan je ook geen oplossing aan de hand doen. Hij doet het weer en dat is het belangrijkste!
Pieter2011
12 jaar geleden
Oh, ik had jouw vorige berichtje nog niet gelezen. Gefeliciteerd! Nog even en je kan computerles gaan geven ;)