Opent mijn postvakje niet op msn. Ik krijg ook niets als ik klik op forgot pasword op een site. Ik klik dan als het ware op lucht. Hoe komt dit?

Ik heb dit al sinds een maandje, en ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Ik kan niet op msn op het postvakje klikken, want ik krijg gewoonweg niets. Ik moet dan naar hotmail.com gaan om mijn mail te checken. Ook als ik op iemand klik van mijn msn contacten en ik krijg het zijbalkje en ik wil iemand zijn profiel bekijken krijg ik ook niets. Zelfde geld als ik op een site mijn inloggegevens ben vergeten en ik klik op " forgot pasword " krijg ik niets te zien of opgestuurd. Het is dus alsof ik op lucht druk. Is het misschien omdat ik het per ongeluk heb uitgeschakeld? Zo ja hoe? En zo niet, wat is het dan? Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan zijn dat je geen standaard webbrowser hebt gekozen. Om dat te doen volg de volgende stappen (gebaseerd op windows 7, het kan afwijken op andere besturingssystemen) 1. Open het Startmenu 2. Klik op Standaardprogramma's 3. Klik op Standaardprogramma's instellen 4. Zoek in de lijst links naar de webbrowser die jij gebruikt. (Internet Explorer, Chrome, Firefox, Opera o.i.d.) 5. Klik op Dit programma als standaard instellen :-)

Je vraag is me niet helemaal duidelijk, want eerst verwijs je naar MSN (Windows Live Messenger, dat kennelijk op je pc staat), terwijl je later aangeeft dat de knoppen van een website niet werken. In elk geval kun je een paar dingen doen die de problemen mogelijk verhelpen. Begin eens met Windows Live Messenger helemaal van je pc te verwijderen via Start > Configuratiescherm > Software (of: Programma's en onderdelen). Dan je pc even opnieuw opstarten en de laatste versie van Messenger downloaden: http://explore.live.com/windows-live-messenger Al je gegevens worden automatisch in de nieuwe versie gezet, dus die ben je niet kwijt. Kijk even of het programma nu wel goed werkt... Als je problemen hebt met je browser, is het misschien handig om eens een andere browser te proberen. Dan weet je in elk geval zeker dat het probleem door je huidige browser wordt veroorzaakt en kun je die eventueel opnieuw installeren. Je zou Firefox eens kunnen proberen: http://www.mozilla-europe.org/nl/ (die is er nu zelfs in het Fries, ontdek ik net), of Google Chrome: http://www.google.com/chrome?hl=nl Als die wél goed werken, wordt het probleem echt door je huidige browser veroorzaakt en zul je die opnieuw moeten installeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100