Je kent misschien wel die doekjes die je gebruikt om je bril mee schoon te maken. ik gebruik het ook om mijn beeldscherm mee schoon te maken, werkt super. en als je geen doekje hebt kan je gewoon langs de brillenwinkel/opticien gaan en het daar vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik gewoon glassex voor mijn beeldscherm om hem brandschoon te krijgen.
En een theedoek om hem te drogen + WC papier om hem daarna vlekvrij af te poetsen.

Zorg er alleen wel voor dat je het vocht niet in kiertjes, gaatjes, knopjes laat sijpelen..
Dat is niet de bedoeling.

Je zou hem voor de zekerheid af kunnen sluiten + de stekker eruit kunnen halen..

Werkt, bij mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik zeker geen glasex!
Tast op en duur je coating aan van je scherm en dan, krijg je het nooit meer schoon.

Ik gebruik zelf lcd cleaner van de action kost 2 euro en werkt perfect
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik vochtige doekjes van de Action
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad die doekjes voor je bril, maar er bestaan ook producten speciaal voor j computer (en die zyn niet zo duur) die echt heel goed werken.