Wie kan mij een goede laptop vinden voor waarvoor ik het gebruik?

Voor school,gaming,internetgames (wow).
Onder de 1450 euro. Ik had zelf al gedacht aan alienware m14x of dell wps 15z maar ik wil eens iemand anders meening horen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
World of Warcraft is geen internetgame, een internetgame is een spel dat je in je browser speelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok...

Antwoorden (1)

Alienware is inderdaad erg goed. Maar dan raad ik je een alienware desktop aan. De laptops gaan snel kapot omdat er zo veel in zit en het moeilijk is om die te koelen. Veel mensen zetten hun laptop op hun bed maar dan zuigt de laptop stof aan en na een tijdje kun je hem weggooien. Als ik jou was zou ik ook een macbook overwegen. Grafisch zijn deze erg goed en snel. Aleen zijn de accesoires erg duur.

Maar je moet vooral goed nadenken of je wel een laptop wil. Want laptops zijn nou eenmaal héél kwetsbaar en duur. Ben je van plan om je laptop vaak te verplaatsen?
Wil je weinig ruimte gebruiken? Als je niet van plan bent om veel te reizen zou ik je echt geen laptop aanraden. Desktops zijn veel goedkoper en sneller. Ook zijn ze meestal grafisch beter. (Vooral als je een apart beeldscherm koopt.)

Succes