hoe maak je van audacity een mp3?

ik heb net audacity geinstalleerd en vind het super fijn
ik heb dus een liedje gemixt maar kan het alleen via dat programma afspelen en ik wil graag die liedjes op cd ipod mobiel of usb willen zetten weet iemand hoe dat moet? ik wil het heel graag weten achter die bestanden staat nu iets van (.aup) ofzo? wie kan me helpen alsjeblieft?
groetjess

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Klik bij "Bestand" op "Exporteren als MP3".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je moet het bestand nog Renderen naar bijvoorbeeld mp3 of WAV (wat vele malen groter is).

Zoek dus naar > Bestand> render
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie link misschien kan je ook op je harde schijf zoeken als je het al hebt in ene ander muziek programma en het kopieren naar de audacity map
succes
capthavoc
12 jaar geleden
Je gaat naar bestand, daar staat exporteren tussen (onder importeren) die klik je aan, en dan kan je kiezen tussen verschillende formaten/ bestanden, in de afbeelding geel gemarkeerd. Klik dan op het balkje daar staan alle mogelijkheden tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet opslaan maar exporteren.
Maar om het op te slaan als mp3 heb je nog wel een andere plug-in nodig die kun je downloaden van hun website, de weg daarnaar toe verwijst zich zelf als je het probeeert op te slaan als mp3.