Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een computer kopen met een tv scherm erbij i.p.v. monitor?

Nu vraag ik me af welke. Budget is ongeveer 700. Eisen: internet, games, en ps3 aansluiting.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
604

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zelf ook een tv en computer op 1 scherm maar ik raad het je zeker niet aan. Het beeld op je tv van de computer is in een rare verhouding en niet fullscreen. Ook is het toch heel onhandig als je even iets wil opzoeken op internet en dat je dan moet switchen. Gelukkig heb ik ook een iPad 2 maar toch... Dus ik raad het je niet aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt geheel aan het formaat van het scherm en hoe je alles aanstuurt en uitstuurt. Als je een 16:9 scherm/monitor hebt is er niks aan de hand. Maar wat is precies je opstelling?

Andere antwoorden (3)

Ja dat kan, dan moet je met hdmi je pc met je tv verbinden, bij dragoncomputers.com kun je onder game computers, en dan amd en ati.
Je kunt in dat menu veel goede game pc's kiezen voor wijnig geld, er zit alleen geen windows bij, dat moet je op die website erbij nemen ( in het bestel lijstje), of er zelf opzetten.

Als tv moet je zelf maar kijken, samsung of lg ofzo, kijk wel of ze hdmi aansluiting hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf een tv scherm als monitor dus het is mogelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een samsung b 1930 hd .
Dit is een monitor /tv.
Heb hem nog niet zolang heeft een 19 inch scherm en diverse aansluitingen zoals 2x hdmi scart etc.
Gevonden op kieskeurig.
Was in de aanbiediding voor 145 euro
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding